Márciustól Polgári Balázs az eMAG Magyarország Marketplace-vezetője. A szakember 2017-ben csatlakozott a vállalathoz ügyfélszolgálati vezetőként, így ezen munkakörben már évek óta közreműködik az eMAG Marketplace platformjának működtetésében, mivel egyaránt kapcsolatot tart a piactéren árusító kereskedőkkel és a platformról rendelő felhasználókkal. A szakember egyaránt rendelkezik logisztikai, illetve B2B és B2C kereskedelmi területeken szerzett vezetői tapasztalatokkal.
“A Marketplace platform kulcsfontosságú az eMAG növekedése szempontjából, és Polgári Balázs már megismerhette a folyamatainkat: nem csak belülről, hanem az ügyfél szemszögéből is rálátása van rájuk”
– kommentálta a kinevezést Daradics Kinga, az eMAG Magyarország ügyvezetője.
Magyarországon az eMAG üzleti modelljének egyik fontos zászlóvivője a piactér: a Marketplace segítségével a vállalat közel tízmilliósra bővítette termékkínálatát, és tíz termékből közel hatot már a Marketplace-partnerek értékesítenek.
Marketplace Academy néven teljeskörű, a webes értékesítéstől az online marketing használatáig terjedő online tananyaggal segítik partnereiket. Másik kiemelt cél a partnerek buzdítása a határon túli kereskedelemre, hiszen a magyar, román és bolgár piacon 35 millió potenciális ügyfelet érhetnek el.
(Kiemelt kép: eMAG Magyarország)