Event

Mi lesz a mesterséges intelligencia fejlődésének következő lépcsőfoka, hogyan lép új szintre az automatizáció, miért változtatja meg teljesen a DevOps, azt, ahogyan a szoftverfejlesztésről gondolkodunk – többek között ezeket a témákat járjuk körül az ICT Global Future IT 2023 – Az IT új ruhája című konferencián.

Beköszöntött az XaaS, vagyis az anything-as-a-service korszaka, a kérdés már csak az, hogy készen állunk-e a
modellváltásra, vagy akár esetleg az élére is tudunk állni a folyamatnak

Nyárindító partnerrendezvényünkön az IT csapatok mutatják meg főzőtudományukat!
ICT Global News
VIDEOGALÉRIA
FOTÓGALÉRIA
Iparági megoldások mappa
Technológia mappa
Kormányzati informatika mappa

A felhasználók által generált posztok végzetesen görgetett feedjei szinte a közösségi média szinonimájává váltak. Ez nem volt mindig így, és még mindig nem mindenhol van így. Ahhoz, hogy újra feltaláljuk a közösségi médiát, új közösségi oldalakat kell(ene) elképzelnünk.

Mindannyian hallottunk már az „adatvezérelt döntéshozatalról“. Az elmúlt évtizedben egyre több és több adatért folyt a versenyfutás, mintha csak tökéletes információkkal rendelkeznénk, és máris meghozhatnánk a helyes döntéseket. Ezt gyakran úgy jellemezték, hogy adatokban ugyan gazdagok vagyunk, de belátásban mindig szegények.
- Karrier, Új technológiák, Szakmapolitika, Pénzügy, ICT-vezetők, Adatgazdaság, Címlapsztori, Közigazgatás, Ipar, HR-technológia, Felhő, Közbeszerzés, Egészségügy, Közlekedés, Oktatás, Biztonság, Iparági megoldások, Tendergyőzelmek, Agrárium, Technológia, Fejvadászat, Energetika, Telco, Ingatlan, Kormányzati informatika, Startup, HR

Mielőtt a mesterséges intelligencia mindennapi életünk részévé vált, az „egyéni gondolkodás“ korszakában éltünk. Ebben a fázisban az emberi intelligencia és találékonyság egyedül állt, algoritmusok vagy gépi tanulás nélkül. Most az „elszigeteltség szigete“ és a „megnövelt szimbiózis új világa“ közötti alkonyati vizeken evezünk.

A technológia fejlődésével és a fogyasztói igények változásával a fintech vállalatoknak a versenyképesség megőrzése érdekében folyamatosan az élen kell járniuk. A pénzügyi szolgáltatási iparágat az elmúlt években a technológia átalakította.

A kiberbiztonság a digitális korszak egyik legkritikusabb és legnagyobb kihívást jelentő területe. Mivel a szervezetek egyre inkább az adatokra és a technológiára támaszkodnak, egyre nagyobb fenyegetésekkel kell szembenézniük a kiberbűnözők részéről, akik kihasználják a hálózataik, rendszereik és alkalmazásaik sebezhetőségeit.