Hirdetés

Human Resources

2018-ban a davosi Világgazdasági Fórumon a Google vezérigazgatója, Sundar Pichai azt mondta, hogy az MI valószínűleg a legfontosabb dolog, amin az emberek ma dolgoznak. Szerinte ez valami mélyebb, mint az elektromosság, olyan mint a tűz. Megjegyzéseit nem kevés szkepticizmus fogadta. De majdnem öt évvel később úgy tűnik, hogy igaza lett.
Az irodai környezet gondolata olyan régi, mint maga a munka fogalma, és a képek ismerős kollázsa jut eszünkbe: a papírmunka ködössége, az irodai politika, a kollégák vibráló sokfélesége és természetesen az emberi vezető, a csapat összetartója. De mi lenne, ha megnyomnánk egy frissítő gombot ezen a hagyományos portrén? Mi lenne, ha a központi szerepet, a vezető személyt, mesterséges intelligencia váltaná fel?
Alaposan átalakult a legmenőbb szakmák rangsora. A legfrissebb kérdőíves kutatásból az is egyértelműen látszik, hogy a mesterséges intelligencia itt is utat tört magának.
A pandémia alatt a munkahelyi szokások drasztikusan megváltoztak, és sokáig velünk is maradt a home office intézménye. A világ azonban már stabilan visszatért a korábbi medrébe, a vállalatok pedig menetrendszerűen várják el az irodai jelenlétet. Az új felmondáshullámmal azonban ők sem számoltak.
Az Európai Bizottság eljárást indított a Meta ellen annak megállapítására, hogy a közösségi platformokat üzemeltető vállalat a Facebook és az Instagram szolgáltatásai esetében megszegte-e a digitális szolgáltatásokról szóló jogszabály (DSA) kiskorúak védelmére vonatkozó fejezeteit - közölte a brüsszeli testület.
Bár túlterhelőnek tűnhet, a SEO-stratégia a mesterséges intelligencia korában könnyebb, mint gondolnánk. Minden a legújabb fejlesztésekkel való lépéstartáson, az új irányelvek megértésén és az MI-barát taktikák megvalósításán múlik. Nézzük meg, hogyan alkalmazkodhatunk ehhez az új SEO-tájképhez és lehetünk sikeresek.
PODCAST

ICT Global News

VIDEOGALÉRIA
FOTÓGALÉRIA

Iparági megoldások mappa

Bár túlterhelőnek tűnhet, a SEO-stratégia a mesterséges intelligencia korában könnyebb, mint gondolnánk. Minden a legújabb fejlesztésekkel való lépéstartáson, az új irányelvek megértésén és az MI-barát taktikák megvalósításán múlik. Nézzük meg, hogyan alkalmazkodhatunk ehhez az új SEO-tájképhez és lehetünk sikeresek.
A gyors technológiai fejlődés nyomán, különösen a mesterséges intelligencia és az automatizálás terén, a munka jövője mélyreható átalakuláson megy keresztül. A feldolgozóipartól a szolgáltatóiparig az MI-alapú technológiák átformálják a munkaköröket, a készségkövetelményeket és a teljes foglalkoztatási tájképet.
Már 2023-ban azon töprengtünk, hogyan is nézhet ki végül a változás: nem volt könnyű megjósolni, de két út tűnik lehetségesnek. Az első az, ami szinte mindig is történt az új technológiával az osztályteremben: átrendezi a bútorokat. A laptopokból drága diavetítők lesznek. A személyre szabott oktatás végül munkalapokat jelent, melyekhez rikító műszerfalakat adnak hozzá.
A spam olcsó. A spam nyereséges. Tisztázzunk egy dolgot: a spam rossz. Az adathalász spam még rosszabb. Elküldése undorító. Másrészt e szerint a definíció szerint elvileg bármilyen reklám az interneten spamnek nevezhető.
Van egy tendencia, amire felfigyelhetünk, és ami arra az időre emlékeztet, mielőtt a digitális reneszánsz minden második embert UX-guruvá nyilvánított volna. Most pedig egy olyan új korszak hajnalának vagyunk tanúi, amelyben látszólag mindenki mesterséges intelligencia szakértővé válik.

Legnépszerűbb cikkek