Hirdetés

Telco

Az MI kétségtelenül forradalmasította az influenszer marketinget, lehetővé téve a márkák számára, hogy fokozzák együttműködésüket és növeljék bevételi forrásaikat. A megfelelő befolyásolók felfedezésének, a tartalom személyre szabásának képessége a marketing stratégiák nélkülözhetetlen részévé tette.
Itthon szeptember 22-től lehet megvásárolni a boltokban az új szériás iPhonokat. A két héttel ezelőtti bemutatás nagyot durrant, de a csúcskategóriás okostelefon piac egyelőre nincs a legjobb bőrben.
5G-re épülő autóipari megoldások tesztelésére állított fel projektcsapatot a Vodafone Magyarország és a magyarországi Robert Bosch Kft., hogy a többek között autóipari technológiák és szolgáltatások vezető beszállítójaként működő vállalat a járműfejlesztés, valamint a vezetéstámogató rendszerek terén is hasznosítsa az 5G hozzáadott értékét. Az októberben induló, 8 hónapon át tartó kísérleti projekthez a Vodafone biztosítja az 5G priváthálózatot a Bosch Gyömrői úti telephelyén, a begyűjtött telemetrikai adatok pedig a jövőben megreformálhatják az autóipari validációs teszteket.
A nagy nyelvi modellek (LLM) által működtetett generatív MI sok programozó megélhetését felboríthatja. Egyes szakértők szerint azonban a mesterséges intelligencia nem fogja helyettesíteni az emberi programozókat - legalábbis nem azonnal.
A több tízmilliárd forintos fejlesztési programja révén a Yettel hálózata mostanra elérte azt a fejlettségi szintet, hogy kiválóan alkalmas vezeték nélküli irodai internetszolgáltatás nyújtására a kis- és középvállalkozások számára. A 4G technológia kapacitásnövelésének és az 5G lefedettség gyorsütemű növekedésének köszönhetően a cégek mostantól telephelyeik mellett az ország bármely területén használhatják a szolgáltató irodai internetszolgáltatását.
A felhasználók által generált posztok végzetesen görgetett feedjei szinte a közösségi média szinonimájává váltak. Ez nem volt mindig így, és még mindig nem mindenhol van így. Ahhoz, hogy újra feltaláljuk a közösségi médiát, új közösségi oldalakat kell(ene) elképzelnünk.
PODCAST

ICT Global News

VIDEOGALÉRIA
FOTÓGALÉRIA

Iparági megoldások mappa

A felhasználók által generált posztok végzetesen görgetett feedjei szinte a közösségi média szinonimájává váltak. Ez nem volt mindig így, és még mindig nem mindenhol van így. Ahhoz, hogy újra feltaláljuk a közösségi médiát, új közösségi oldalakat kell(ene) elképzelnünk.
Mindannyian hallottunk már az „adatvezérelt döntéshozatalról“. Az elmúlt évtizedben egyre több és több adatért folyt a versenyfutás, mintha csak tökéletes információkkal rendelkeznénk, és máris meghozhatnánk a helyes döntéseket. Ezt gyakran úgy jellemezték, hogy adatokban ugyan gazdagok vagyunk, de belátásban mindig szegények.
Mielőtt a mesterséges intelligencia mindennapi életünk részévé vált, az „egyéni gondolkodás“ korszakában éltünk. Ebben a fázisban az emberi intelligencia és találékonyság egyedül állt, algoritmusok vagy gépi tanulás nélkül. Most az „elszigeteltség szigete“ és a „megnövelt szimbiózis új világa“ közötti alkonyati vizeken evezünk.
A technológia fejlődésével és a fogyasztói igények változásával a fintech vállalatoknak a versenyképesség megőrzése érdekében folyamatosan az élen kell járniuk. A pénzügyi szolgáltatási iparágat az elmúlt években a technológia átalakította.
A kiberbiztonság a digitális korszak egyik legkritikusabb és legnagyobb kihívást jelentő területe. Mivel a szervezetek egyre inkább az adatokra és a technológiára támaszkodnak, egyre nagyobb fenyegetésekkel kell szembenézniük a kiberbűnözők részéről, akik kihasználják a hálózataik, rendszereik és alkalmazásaik sebezhetőségeit.

Legnépszerűbb cikkek