Hirdetés

ICT TALKS

PODCAST

ICT Global News

VIDEOGALÉRIA
FOTÓGALÉRIA

Iparági megoldások mappa

Nagyjából 300 tonna széndioxidtól kímélte meg a környezetet a Rejoy anyacége: ez átszámítva 150 benzines autó éves kibocsátásának felel meg. A piactér régiós felmérése szerint a magyar vásárlók voksolnak a legtöbben a felújított készülékekre környezettudatossági szempontokból, ebben pedig a baby boomer és millenial korú ügyfelek a legaktívabbak.
Klímavédelmi, digitalizációs és sokszínűségi célok mentén meghatározott fenntarthatósági stratégiájának harmadik évéről számolt be a Magyar Telekom Fenntarthatósági Jelentésében.
A DeepMind bemutatott egy új modellt, mely képes videojátékokat játszani is. Egyrészt nem ez az első alkalom, hogy a céget érdekli a videojátékok interakciója (sőt, talán ez lenne már a védjegyük). De miért jelent érdekes előrelépést ez a modell? Miben más? Miért izgatja az iparági szakembereket a virtuális világok sorsa?
A digitális tér vált az üzlet elsőszámú helyszínévé, legyen szó belföldi vagy nemzetközi piacra lépésről és értékesítésről. Erős digitális jelenlét, jó keresési helyezés, és okosan felépített tartalom nélkül szinte lehetetlen kitűnni a tömegből. Ellenben jól SEO-zott weboldallal és tartalmakkal megnyílik az út a célközönségünk felé, függetlenül attól, hogy milyen vannak tőlünk.
Napjaink gyorsan fejlődő digitális környezetében az MI-technológiák forradalmasították a gépekkel való interakcióinkat. A két kiemelkedő ága, a társalgási és a generatív MI jelentős figyelmet kapott, mivel képesek az emberhez hasonló beszélgetéseket utánozni, illetve kreatív tartalmat generálni. Bár ezeknek a technológiáknak különböző céljaik és funkcióik vannak, gyakran tévesen felcserélhetőnek tekintik őket.

Legnépszerűbb cikkek