Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
post

A DIGI faragta a legnagyobbat az inflációkövető díjkorrekción

MEGOSZTÁS

Május 1-től 14,9 százalékkal módosítja előfizetési díjait a távközlési vállalat.

(Kiemelt kép: Unsplash)

A DIGI Távközlési és Szolgáltató Kft. a jogszabályi keretekben biztosítottnál kisebb mértékben emeli a műsorterjesztési, vezetékes internet és a vezetékes hangszolgáltatásainak havidíjait. A vállalat az előfizetők anyagi terheinek mérséklése érdekében a Központi Statisztikai Hivatal (KSH) által meghatározott, 17,6 százalékos fogyasztói árindexhez képest 2,7 százalékponttal kedvezőbb, azaz 14,9 százalékos díjkorrekciót alkalmaz a műsorterjesztési, vezetékes internet és a vezetékes hangszolgáltatások havidíjainak tekintetében – a lakossági és üzleti ügyfelek esetében egyaránt – közölte a cég.

Májustól emelkednek a díjak

A korrekció a DIGI határozott idejű szerződéseiben nyújtott kedvezményeket, valamint az elektronikus számlát igénylő előfizetők kedvezményeit szintén érinti, melyek egyaránt 14,9 százalékkal emelkednek. További könnyítés az ügyfelek számára, hogy a díjkorrekció késleltetve, 2024. május 1-től lép életbe.

Az árkorrekció a DIGI valamennyi műholdas tévé és vezetékes internet, telefon és tévé szolgáltatását érinti, továbbá a mindigTV PRÉMIUM digitális földfelszíni televízió szolgáltatásra is vonatkozik. A DIGIMobil és a DIGINet Aktív 50 díjcsomagok 2024. március 1-től módosított díjait a most bejelentett a díjkorrekció nem érinti.

Az árváltozásban érintett előfizetőket a DIGI elektronikus úton és a számlalevél mellékletében február 1-től folyamatosan tájékoztatja.

Az elektronikus számlázás és hűségidő kedvezmény is marad

A szolgáltató továbbra is kedvezményeket nyújt az elektronikus számlázásra áttérő, valamint a hűségidőt vállaló ügyfelek számára, melyekről, a társaság honlapján elérhető Általános Szerződési Feltételeket tartalmazó dokumentumból, továbbá a www.digi.hu/kedvezmények oldalon kaphatnak teljeskörű tájékoztatást.

Az elektronikus számlázásra való áttérésről, és a hűségidő vállalásáról a szolgáltató online ügyfélkapuján keresztül (ugyfelkapu.digi.hu) vagy mobilapplikációja segítségével, illetve a DIGI országosan működő 55 ügyfélszolgálati pontján, továbbá a 1272-es telefonszámon is tájékozódhatnak, valamint nyilatkozhatnak az új és meglévő ügyfelek.

PODCAST

ICT Global News

VIDEOGALÉRIA
FOTÓGALÉRIA

Legnépszerűbb cikkek