Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
post

Bocsánatot kért az Apple a legújabb reklámja miatt

MEGOSZTÁS

Az Apple amerikai technológiai óriásvállalat bocsánatot kért, miután a legújabb iPad Pro típusú készülékének reklámja felháborodást keltett – számolt be az Ad Age című amerikai magazin.
Az Apple legújabb reklámjában az látható, amint egy nagy méretű, hidraulikus prés látványosan összenyomja a művészet és a kreativitás különböző kellékeit. A helyükön pedig csak a cég nemrég bemutatott tabletje, az új iPad Pro látható – szemlézte a hirado.hu.

A célunk, hogy mindig ünnepeljük meg, ha felhasználóink ezerféle módon fejezik ki magukat és keltik életre az elképzeléseiket az iPad segítségével. Ezzel a reklámmal azonban elvétettük a célt, és ezt nagyon sajnáljuk” – idézte a magazin Tor Myhren-t, az Apple marketingvezetőjét.

A cég által a YouTube videómegosztón és az X-en bemutatott reklámot már több mint egymillióan nézték meg.

A közösségi média oldalakon olvasható kritikák szerint a reklám érzéketlen, és színtelen, disztópikus világot mutat be. Ezutóbbi szokatlan az emberbarát és különleges megítélésű képet mutató vállalattól.

Hugh Grant Golden Globe-díjas brit színész is kritizálta a reklámot, szerinte a hirdetés bemutatja, hogy a Szilícium-völgy hogyan zúzza szét az emberi élményt.

A kaliforniai székhelyű vállalat kedden mutatta be az új tabletjeit, melyben már egy mesterséges intelligenciát támogató chip kapott helyet.

 

(Fotó: flickr.com/davidgsteadman)

PODCAST

ICT Global News

VIDEOGALÉRIA
FOTÓGALÉRIA

Legnépszerűbb cikkek