Informatikai környezetének teljes korszerűsítésére indított programot a világhírű italmárkák gyártásáról és forgalmazásáról ismert Diageo. A többek közt a Guinness, a Smirnoff és a Johnnie Walker márkákat birtokló Diageo a folyamatainak újratervezését és fejlesztését célozza meg, mind a 180 országra kiterjedően, ahol a vállalat működik. A vállalat eddigi legnagyobb és legátfogóbb stratégiai projektjének kivitelezésére az SAP és az IBM fogtak össze.
A világszerte 180 országot lefedő program forradalmasítja a Diageo informatikai környezetét: piacvezető technológiával támogatott, intuitív folyamatokat vezet be azzal a céllal, hogy több információt biztosítsanak a vállalaton belül a jobb és gyorsabb döntéshozatalhoz. Ez az átalakítás fokozza a Diageo üzleti ellenálló képességét a folyamatosan változó külső környezetben, javítja ügyfélszolgálati tevékenységét, és segíti a vállalatot a gyorsan változó fogyasztói bázishoz való alkalmazkodásban.
A program keretében az IBM Consulting támogatásával a felhőalapú RISE with SAP S/4HANA Cloud vállalatirányítási rendszerre térnek át. A Diageo az új modell bevezetésével biztosítja, hogy informatikai infrastruktúrája egyszerűsödjön és világszerte élvezhesse a központi támogatást.
Az IBM Consulting, amelyet a projekt vezetésére választottak, kifejezetten nagy tapasztalattal rendelkezik a fogyasztói szektorban az SAP S/4HANA Cloud platformra váltás támogatásában. A Diageo, az SAP és az IBM együtt fog dolgozni azon, hogy a legújabb technológiát alkalmazva hatékonyabbá tegyék a Diageo üzletmenetét.
Az ötéves program számos területen átalakítja a Diageo üzleti és pénzügyi működését
- Az újragondolt munkafolyamatok lehetővé teszik a megrendelések valós idejű nyomon követését globális szinten, és elősegítik a hatékonyabb ügyfélkapcsolatot és a jobb ügyfélkiszolgálást.
- Az egységes működési platformra való áttéréssel a Diageo egyszerűsíteni fogja technológiai támogatási modelljét és informatikai portfólióját, megkönnyíti a vállalat üzleti tevékenységét és a lehetőséget biztosít a fejlődésre a változó fogyasztói trendek és piaci igények közepette.
- A program átalakítja a Diageo jelentési gyakorlatát is, így a vállalat jobb rálátást kap a kereskedelem eredményeire és a növekedési lehetőségekre.
- A megfelelőségi és kontrolling területek digitalizálása rugalmasabbá, ugyanakkor megbízhatóbbá, így a változó piaci feltételekhez alkalmazkodóbbá teszi az üzletet.