Hivatalosan is lezajlott a magyar távközlési piac eddigi talán legnagyobb átállása, a Vodafone, a DIGI, az Antenna Hungária és az Invitech fúziójából létrehozott One indulása. A márka a Westendben mutatta be az első üzletét.
„Számtalan mérföldköve volt ennek a projektnek, az egyik legjelentősebb a Vodafone-ról való leválás, ami 50 projektet jelentett. Nagy feladat volt, hogy a korábbi Vodafone-ügyfelek számára ugyanazt a portfóliót tudjuk biztosítani, mint korábban, amit ahogy beszéltem róla a sajtótájékoztatón, sikerült is”
– mondta kérdésünkre Bányai Tamás, a One Magyarország vezérigazgatója az üzlet átadó ünnepségén.
„Ez egyszerűnek tűnik, de amikor több évtizedes megoldásokra visszatekintő IT- és rendszermegoldásokról van szó, akkor valójában nem az. Gyakorlatilag nulláról indultunk, a legfontosabb szempont pedig az volt, hogy az ügyfeleiknek mi számít”
– tette hozzá.

Miért pont One?
„A One márkanév már adott volt a 4iG Csoport keretein belül az albán és montenegrói tagvállalatoknál megvalósított modell kapcsán, de ott más arculattal működik. Itthon mindent újragondolunk és a márka megjelenést is újra szabtuk, ugyanakkor nem titkolt tervünk ezen a piacon piacvezetővé válni, abból pedig csak egy van”
– tett hozzá Bányai Tamás.
„A One márka bevezetésével a lehető legkiválóbb, egyéni igényekhez igazított szolgáltatást kívánjuk nyújtani ügyfeleinknek. Célunk, hogy a magyarországi távközlési szolgáltatók közül a One márkanévhez híven az elsődleges választást jelentsük a lakossági és természetesen az üzleti előfizetők számára is. Ez a cél vezérelt minket, amikor megalkottuk üzlethálózatunk új koncepcióját, és ez a cél vezérelt bennünket új otthoni szolgáltatásportfóliónk létrehozása során is. Egy kézből a piacon elérhető legjobb minőségű és a lehető legkedvezőbb szolgáltatásokat kívánjuk nyújtani” – hangsúlyozta Bányai Tamás, a One Magyarország vezérigazgatója az üzlet átadó ünnepségén.
Gigabit sebességű internet több mint 2 millió háztartásban és újgenerációs televíziós csomagok
Az otthoni szolgáltatások kiemelkedő eleme a gigabit sebességű internet, amely a korábbi Vodafone és DIGI egyesített hálózatán keresztül érhető el. A szolgáltató a folyamatos hálózatfejlesztések eredményeként hamarosan már több mint 2 millió háztartásban teheti elérhetővé a Gigabit sebességű hálózatát. Az ügyfelek a Home GigaNet tarifacsomagban az akár 1000 Mbps-os letöltési sebességet – amennyiben a saját eszközeik is alkalmasak erre – és a WiFi6 képes eszközt akár 7 490 Ft-os havidíjon vehetik igénybe.
A One a televíziós, illetve a kombinált – vezetékes internetszolgáltatással kiegészített televíziós – csomagok tekintetében kínálja a legnagyobb újdonságokat. Az ügyfelek 2 televíziós alapcsomag közül választhatják ki a számukra legideálisabbat. De a személyre szabhatóság érdekében a csomagok különböző, streaming tartalmakkal bővített verzióiból is választhatnak.
Különleges mobiltarifa a meglévő ügyfeleknek
A One mobiltarifái január 1-jével nem változtak alapjában véve: egyes csomagokat más néven találnak meg az ügyfelek. De a csomagok tartalma és díjszabása megegyezik a korábbi Vodafone és DIGI tarifacsomagokéval. A szolgáltató ugyanakkor egy különleges akcióval készült a meglévő ügyfelek számára. A Vodafone-os, vagy DIGI-s vezetékes szolgáltatással rendelkező előfizetők, most korlátlan beföldi adatforgalmat és beszélgetést tartalmazó mobil előfizetést is választhatnak vezetékes szolgáltatásuk mellé mindössze 9 990 Ft-ért. Ez jelenleg a piacon elérhető egyik legkedvezőbb korlátlan ajánlat. Ez az ajánlat is teljes 2025. évre vonatkozó árgaranciával vehető igénybe.
A feltöltőkártyás ügyfelei számára is tartogat újdonságot a szolgáltató. Szintén január 1-jével indult el az új Tuti Feltöltőkártya szolgáltatás, amely új ügyfeleknek 1500 Ft-os kezdő SIM kártya csomaggal érhető el és rugalmas, egyszerű megoldásokat kínál, külön díj nélküli extrákkal kiegészítve. A kezdőcsomag 3 GB mobil adatot és 10 perc lebeszélhetőséget tartalmaz (mindkettő 30 napon belül használható fel), ezen felül pedig kiemelkedően alacsony 19 Ft-os percdíjakkal használható.
A szolgáltató továbbá hétfőnként 60 perc beszélgetést ad külön díj nélkül ügyfeleinek, valamint havonta 100 MB felhasználható mobiladatot. Az ügyfelek személyes preferenciáihoz igazodva választhatnak adat- és beszédopciók közül, valamint a SIM-kártyájuk feltöltés nélkül is érvényes marad egy évig. Az új ajánlat további különlegessége, hogy a feltöltőkártyákat ingyenesen, futárral is kiszállítják a kért címre, így az ügyintézést teljes mértékben online is végezhetik az ügyfelek.
Üzlettér, ahol a technológia és az emberi kapcsolatok találkoznak
A One üzleteket egy teljesen új koncepció mentén alakították ki, ami az első pillanattól kezdve az ügyfélélményt szolgálja, beleértve a gyors és hatékony szakmai segítségnyújtást, valamint az ügyfelekkel a közvetlen kapcsolat kialakítását.
„Szakítottunk a hagyományos telekommunikációs üzletek kialakításával, helyette a londoni KVB Design nemzetközi szakértőivel, a Room Design Studio, illetve a 4iG csapatával közösen olyan térkoncepciót alkottunk meg, amelyet az egyszerűség, az érthetőség és az átláthatóság jellemez. Három zónát hoztunk létre, más-más szolgáltatási céllal, hogy „támogató szakértő” filozófiánkat követve minél kényelmesebben, gyorsabban és hatékonyabban szolgálhassuk ki az ügyfeleinket. Rendkívül fontosnak tartjuk, hogy ügyfeleink jól érezzék magukat nálunk és megkapjanak minden támogatást annak érdekében, hogy megtalálják a számukra leginkább megfelelő megoldásokat”
– mondta Csáki Richárd, a One Magyarország kereskedelmi és értékesítési vezérigazgató-helyettese.

A márka országszerte 98 településen, 135 üzlettel lesz jelen. A márkához hűen az új üzlettér vizuális kialakításában is az egyszerűségre, természetességre, érthetőségre és az átláthatóságra törekedtek. Miközben minden elem az ügyfélélményt szolgálja és a digitális megoldások összekapcsolódnak az üzlettérrel. Az ügyfelek kipróbálhatják, megismerhetik a legújabb eszközöket, gyártók szerint csoportosítva, a hozzájuk tartozó kiegészítőkkel, tartozék elemekkel, miközben szakértő segítséget, egyszerű és gyors megoldásokat kaphatnak az üzletekben.