Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
post

Top 3 online munkaeszköz vállalkozásoknak

MEGOSZTÁS

Idén az online munkaeszközök elterjedése tovább nőtt és csak 2023 februárjában, a Google-ben 170 százalékkal többen kerestek rá a „legjobb online eszközök vállalkozóknak”-kifejezésre. Így most ajánljuk a nélkülözhetetlen hármast.

A legjobb online együttműködési szoftverek egyszerűvé és könnyűvé teszik a csapatok számára az általános és speciális feladatok széles skáláján végzett közös munkát. Felismerve a digitális munkafolyamatok fontosságát, összeállítottuk, hogy milyen platformokat érdemes használni, a termelékenység maximalizálása érdekében.

Tartalmaz egy népszerű csapatüzenetküldő alkalmazást, egy felhőalapú tárolási és együttműködési szolgáltatást is, amely lefedi a cég működésének minden aspektusát, valamint egy projektmenedzsmentet segítő alkalmazást.

Slack

A szolgáltatás lehetővé teszi a vállalkozások számára, hogy közvetlenül a számítógéphez hozzák a irodai eszközöket és a konferenciatermeket is. Ez egy hihetetlenül intelligens platform, amely mobil és asztali eszközökön is elérhető. Kiemelkedő képességei közé tartozik az azonnali üzenetküldési lehetőség, a csoportos vagy egyéni beszélgetés lehetősége a munkatársakkal, a videohívások és az egyéb termelékenységi eszközökkel való integráció. A Slack körülbelül 2000 alkalmazást kínál, amelyek közül sok kiterjeszti az app teljesítményét. Integrálhatjuk a Google Drive-ot és a Google Dokumentumokat, vagy a Microsoft Office-szal. A Slack robotjai automatikusan feladatokat rendelhetnek a felhasználókhoz, szavazásokat futtathatnak és kiszámíthatják az eredményeket, valamint emlékeztethetik a felhasználókat a megbeszélésekre. Alkalmazások és robotok széles gyűjteményét kínálja. Ha kell egy CRM- alkalmazás vagy felhőalapú tárolási szolgáltatás, akkor az a Slack-en ott van.

Google Drive

A Google Drive-ot nehéz felülmúlni a dokumentumokon való együttműködés tekintetében, lehetővé teszi, hogy mappákat, dokumentumokat, táblázatokat és prezentációkat osszunk meg a teljes csapattal és valós időben működjünk együtt. Abszolút kiemelkedő az ingyenessége, amelyet a Google-fiókkal rendelkezők számára biztosít. Integrált hozzáféréssel rendelkezik a dokumentumokhoz, táblázatokhoz és prezentációkhoz, amelyek mindegyike egy kiforrott és kidolgozott webalkalmazás, amely most már valóban felveszi a versenyt a domináns játékossal, a Microsoft Office-szal (btw: csodálatos munkát végez az Office-fájlok Google file-á alakításában). Ha nem szeretnénk Word-, Excel- és PowerPoint-fájlokat konvertálni, egyszerűen tárolhatjuk azokat Google Drive-on. Fájlverzióval, speciális kereséssel, offline hozzáféréssel, valamint számos előnézeti és elrendezési lehetőséggel a Google Drive számomra, jó egy évtizede lenyűgöző online eszköz.

Asana

Az Asana projektmenedzsment szoftver is szerepel a listánkon, mivel képes az egész csapatot a pályán tartani. Létrehozhatunk feladatokat, kioszthatjuk azokat munkatársainkra (vagy saját magunkra), megjegyzéseket fűzhetünk hozzá és beállíthatjuk a projektállapotokat. Minden projektjét lista vagy tábla formátumba rendezhető és van egy kereső funkció is, így gyorsan megtalálhatjuk korábbi munkáinkat. Röviden, az Asana egy nagyon hatékony módja annak, hogy szuper szervezett maradjon a cég és megkönnyítse a beszélgetéseket, amikor a munka előrehaladásáról van szó. Bármely csapat számára, az összes projekthez javasolt!

PODCAST

ICT Global News

VIDEOGALÉRIA
FOTÓGALÉRIA

Legnépszerűbb cikkek