Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
post

A CRM és a CX összehasonlítása

MEGOSZTÁS

A szervezeteknek rengeteg ügyfélinformációt kell nyomon követniük, de azt is tudniuk kell, hogyan használják fel ezeket kiemelkedő ügyfélélmények létrehozására.

Az ügyfélélmény-kezelés (CXM) és az ügyfélkapcsolat-kezelés (CRM) olyan fontos technológiák, amelyek segítenek a szervezeteknek nyomon követni az ügyféladatokat. Ezen a rendszerek között azonban vannak különbségek.

Az üzleti vezetőknek ismerniük kell a CXM és a CRM közötti különbségeket, mielőtt eldöntenék, hogy melyik szoftvert integrálják. Összehasonlítjuk ezeket a platformokat, hogy segítsünk eldönteni, melyik a legjobb a vállalkozása számára.

A CRM és a CX összehasonlítása

A vállalatok világszerte komolyan veszik a CRM és a CX közötti különbséget, mivel a az új vezetői szerepkör, a chief experience officer egyre nagyobb jelentőséggel bír.

crm vagy cx ügyfélkezelés ügyfélémény

PODCAST

ICT Global News

VIDEOGALÉRIA
FOTÓGALÉRIA

Legnépszerűbb cikkek