Üzleti újdonságok és innovációk sorát mutatta be augusztus elején rendezett éves fejlesztői konferenciáján a Huawei. A HDC.Together rendezvényen a vállalat több mint 300 fejlesztő és üzleti vezető körében ismertette a HUAWEI Mobile Services (HMS) közelmúltbeli növekedését, legújabb innovációit, üzleti együttműködéséket célzó megoldásait, valamint bemutatta a jövő évi terveit is. Emellett betekintést adtak Kína dinamikusan fejlődő mobilinternet-piacába, különös tekintettel a járvány utáni lehetőségekre. A vállalat 16 új hirdetési megoldással bővülő platformja, a Petal Ads még idén megduplázhatja forgalmát.
Az AppGallery stabilan jelen van a legnagyobb alkalmazás-áruházak között
Az AppGallery mára globálisan stabilan a Top 3 mobilalkalmazás-ökoszisztéma között van, az alkalmazás-áruház 580 millió havi aktív felhasználóval rendelkezik, a gyorsalkalmazások (Quick Appok) pedig több mint 170 millió havi aktív felhasználót vonzottak eddig. Az alkalmazáskínálat további bővítésén 6,35 millió regisztrált fejlesztő dolgozik világszerte. A Newsweek amerikai hetilap „A 2022-es IFA legjobbjának” választotta az AppGalleryt, amely Mobile Game Awards-on 2023-ban elnyerte az „Év legjobb alternatív alkalmazás-áruháza” díjat is.
Idén megduplázódhat a Petal Ads hirdetési forgalma
A Huawei saját mobilhirdetési ökoszisztémája, a Petal Ads révén felismerte, hogy a nemzetközi mobilhirdetési piac még gyerekcipőben jár, és csak kevés szolgáltató képes teljes körű globális megoldásokat kínálni a hirdetőknek. Ebben a makrogazdasági trendekkel szemben is ellenálló, kiaknázatlan szegmensben a Petal Ads nagy lehetőséget lát abban, hogy segítse a hirdetőket a kereskedelmi kapcsolatok megteremtésében, és elősegítse a különböző régiók – köztük Kína – összekapcsolását.
A platform célja egy hatékony, pontos, növekedés által vezérelt üzleti ciklus felépítése. A Petal Ads adatprofilokat és AI-algoritmusokat használ, hogy elősegítse az AppGallery, a Huawei tulajdonában lévő média és a legfontosabb hirdetési szolgáltatók piaci terjeszkedését – ezzel növelve a felhasználói kört, és végső soron a kapcsolódó alkalmazások, hírfolyamok, termékek, tartalmak és szolgáltatások népszerűségét. A platform, amely hamarosan 16 új típusú hirdetési formával bővül, várhatóan megduplázza hirdetési forgalmát idén.
Rugalmas fogyasztói magatartás várható a kínai piacon
A gazdaság fellendülésével párhuzamosan a fogyasztói magatartás világszerte visszatért a járvány előtti szintre: az emberek magabiztosabban vásárolnak és jellemzően a mobilinterneten keresztül informálódnak, és újra aktívabban vásárolnak mobiltelefonjukon keresztül. Különösen érvényes ez a tendencia a kínai piacra: idén a zömében mobileszközök által uralt kínai hirdetési piac várhatóan még tovább növekszik.
Egy tőzsdei befektetők számára készült kereskedő alkalmazás, a QuestMobile által végzett kutatás eredményei azt mutatják, hogy ígéretesek a kilátások a mobilhirdetések hatékonyságát illetően. A felmérés szerint a mobilalkalmazások letöltései markánsan növekedtek 2023 első felében a turizmus, valamint az utazási- és a szórakoztatóipar gyors fellendülése miatt. A rendezvényen tartott panelbeszélgetésben Juan Manuel Ortiz Pascual, a Turismo Andalucía marketingvezetője leszögezte: „az lesz a marketing kulcsa, hogy hogyan lehet pontosan és hatékonyan elérni a potenciálisan utazni vágyó felhasználókat.”
Új együttműködési lehetőségek
Az idei HDC.Together konferencián a Huawei szándéknyilatkozatot írt alá két kiemelkedő partnerével, a Poly-Gamma hirdetési vállalattal és a Tourismo Andalúciával. Az új partnerség a Petal Adsszel lehetővé teszi a Poly-Gamma számára, hogy prémium kategóriás felhasználókat érjen el a kínai és a globális piacon egyaránt. A Tourismo Andalúciával kötött megállapodás pedig lehetővé teszi, hogy a turisztikai vállalat a Huawei hirdetési platformján, a Petal Ads-en népszerűsítse Dél-Európa egyik legszebb turisztikai célpontjaként számontartott andalúziai régiót a kínai turisták körében is.