Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
post

Tanácsadással segíti a digitális átállást a Telekom

MEGOSZTÁS

Vezetői konzultációval, online marketing-tanácsadással, valamint pénzügyi és jogi támogatással, cégre szabott módon segíti kkv-ügyfeleit a Telekom márciusban elinduló Digitalizációs Tanácsadás programja. A díjmentesen elérhető szolgáltatással a cég a vállalkozások digitális transzformációját igyekszik segíteni, hogy azok még ütésállóbbá váljanak minden piaci helyzetben.

A hazai mikro-, kis és középvállalatok harmada már a digitalizáció útjára lépett, a nemzetközi trendek alapján pedig borítékolható, hogy belátható időn belül a szegmens további szereplőinél is napirendre kerül a transzformáció kérdése. A külső környezet és feltételek változásával a kkv-k számtalan újabb kihívással is szembesülnek, amelyekre időről időre reagálniuk kell. A digitalizáció útjára lépő vállalkozások azonban nincsenek egyedül, hiszen tanácsokkal is segíti őket a Telekom.

A nagy- és középvállalati ügyfelek továbbra is a megszokott személyes kapcsolattartójukhoz fordulhatnak, míg a kkv-k számára az új program révén igyekszik a Telekom választ adni a kérdésekre.

A Telekom közel hat éve futó Hello Biznisz platformján a kkv-ügyfelek már eddig is sok támogatást kaphattak, egyebek között jó példák, működő megoldások megismerésével, valamint edukációval. Ennek a szemléletnek a jegyében, a visszajelzések figyelembevételével bővül márciusban a portfólió a Digitalizációs Tanácsadás programmal, amelynek keretében a Telekom négy területen, díjmentes vezetői tanácsadással, online marketing-tanácsadással, valamint pénzügyi és jogi ügyekben felmerülő kérdések megválaszolásával támogatja a vállalkozásokat a fejlődésben. A Telekom együttműködő partnere a programban a CGP Europe.

A cégvezetők részére szóló vezetői tanácsadás során egyebek között a megfelelő vezetői módszerek és attitűd kialakításában tudják új ismeretekkel felvértezni a vállalkozások tulajdonosait, akik ezáltal motivált csapatot építhetnek fel. A tanácsadás révén egyebek mellett a csapatépítés, a konfliktuskezelés, a delegálás, a konstruktív visszajelzés, a döntéshozás, a motiváló környezet kialakításának mesterfogásait is elsajátíthatják.

Online marketing-tanácsadást azoknak a cégeknek érdemes igénybe venni, melyek új szintre emelnék brandjük ismertségét, illetve a digitális csatornák lehetőségeinek kiaknázását – legyen szó a social média közösségépítésről, influenszer marketingről, a vásárlói profilozásról és piackutatásról, vagy éppen termékinnovációs ötletek kidolgozásáról.

Ha a pénzügyek terén állnak kihívások előtt, akkor a szakértők az adott vállalkozásra szabott adótanácsadással, közterhekkel, könyveléssel, könyvvizsgálattal, bérszámfejtéssel összefüggő ismeretekkel állnak a cégek rendelkezésére, de akár a pénzügyi tervezés és befektetés kérdéseiben is készek segíteni.

A jogi tanácsadásnak köszönhetően a Telekom kkv ügyfelei könnyebben eligazodhatnak többek között a szerződésekkel kapcsolatos kérdésekben, peres és nem peres vitarendezési lehetőségekben, vagy éppen szellemi tulajdonnal kapcsolatos ügyekben.

A tanácsadás programban a Telekom üzleti előfizetéssel rendelkező egyéni vállalkozók és kkv-k vehetnek részt, havonta legfeljebb egy alkalommal, egy óra időtartamban, díjmentesen és anonim módon. Ehhez mindössze a Telekom applikációjában elérhető egyedi kuponkódra és egy néhány lépésből álló regisztrációra van szükség. Ezt követően a szakértő tanácsadó két napon belül jelentkezik, hogy egyeztessék a konzultáció időpontját. Havonta, összesen 100 óra konzultációt biztosít a Telekom és partnere.

IT EXPERTS-TECH LEADERS 2024 FELHŐ A JAVÁBÓL KONFERENCIA

ICT Global News

VIDEOGALÉRIA
FOTÓGALÉRIA

Legnépszerűbb cikkek

ICT Global News

Iratkozz fel a hírlevelünkre, hogy ne maradj le az IT legfontosabb híreiről!