Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
post

Foundever néven folytatja működését a SYKES

MEGOSZTÁS

Az alapítók által irányított globális vállalat új arculattal segíti 170 ezer fős csapatát, hogy a világ vezető márkáinak biztosítsanak kiemelkedő ügyfélszolgálati megoldásokat.

A ügyfélélmény (CX) megoldások egyik legnagyobb globális szolgáltatója, a Magyarországon korábban SYKES néven ismert vállalat bejelentette, hogy Foundever néven működik tovább. A globális társaság a hazai piacon is Foundever néven folytatja eddigi ügyfélszolgáltatási tevékenységét, ahol tovább kívánja bővíteni a jelenleg több mint 300 fős létszámát.

Rugalmasságának és digitális képességeinek köszönhetően a Foundever a világ vezető márkáit támogatja abban, hogy ügyfeleik számára a legjobb CX-stratégiákat dolgozzák ki. A 4 milliárd dollár bevételű globális vállalat 45 országban több mint 60 nyelven nyújt ügyfélszolgálati megoldásokat. A világszerte 170 ezer főt foglalkoztató cég több mint 750 márkát szolgál ki Amerikában, Ázsiában, a csendes-óceáni térségben, Afrikában és Európában.

„A társaság alapítása óta eltelt 30 évben a CX-iparág gyökeresen átalakult” – hangsúlyozta Laurent Uberti, a Foundever elnök-vezérigazgatója és társalapítója. „Az egykor manuálisan és helyben nyújtott szolgáltatások mára digitális és globális megoldásokká váltak. Az ügyfélélmény azonban továbbra is az emberek közötti interakciókban rejlik. Több mint három évtizede igyekszünk folyamatosan megújulni, miközben megoldásainkban megőrizzük az emberközpontú szemléletet. Büszke vagyok, hogy egy kis startupból sikeresen váltunk globális vállalattá, amely naponta több mint 9 millió ügyfélbeszélgetést kezel. Az így rendelkezésre álló naprakész piaci ismeretekkel segíteni tudjuk partnereinket a digitális átalakulásban. A Foundever elindítása lehetőséget ad arra, hogy visszatérjünk az alapokhoz, és finomítsuk a fogyasztói élményt megbízóink számára.”

Laurent Uberti, a Foundever elnök-vezérigazgatója és társalapítója
Laurent Uberti, a Foundever elnök-vezérigazgatója és társalapítója

A Foundever már 1999 óta van jelen a magyar piacon, ahol a társaság először SYKES néven kezdte meg működését. A Sitel Group 2021-ben felvásárolta a SYKES-t, és a csoport megszilárdította helyét a világ három legnagyobb CX-szolgáltatója között. A vállalat ezentúl Foundever néven működik tovább itthon és világszerte. Magyarországon a cég több mint 300 szakembert foglalkoztat, akik több mint 25 nyelven segítik a főként a technológiai, szórakoztató elektronikai, kiskereskedelmi és egészségügyi szektorban tevékenykedő ügyfeleket. A magyarországi iroda kiemelt szolgáltatásai közé tartozik az ügyfélszolgálat, a technikai támogatás, a helpdesk, a közösségi média menedzsment, az eszkalációkezelés, a back-office feladatok feldolgozása, valamint a megosztott, illetve értéknövelt B2B-szolgáltatások.

Az új márkanévvel a vállalat továbbra is a Sitel Group és a SYKES működése alatt megszokott, magas színvonalú CX-megoldásokat kínálja, miközben folyamatosan fejlődik, hogy a legmodernebb technológiák és elemzésekkel felhasználásával, új, testre szabott szolgáltatásokkal az ügyfelek legmagasabb elvárásainak is megfeleljen. Az egyedi megoldások kifejlesztése és gördülékeny bevezetése érdekében Foundever csapata részletesen feltérképezi a megbízók egyéni igényeit, vállalati értékeit, személyes és üzleti kihívásait.

IT EXPERTS-TECH LEADERS 2024 FELHŐ A JAVÁBÓL KONFERENCIA

PODCAST

ICT Global News

VIDEOGALÉRIA
FOTÓGALÉRIA

Legnépszerűbb cikkek

ICT Global News

Iratkozz fel a hírlevelünkre, hogy ne maradj le az IT legfontosabb híreiről!