Az Apple és a Formula 1 együttműködésének előzménye az Apple Original Films kasszasikerének, az F1 The Movie című filmnek globális sikere.
Teljes közvetítés az Apple TV-n
Mint arról az Apple közleményében beszámolt, ez a valaha volt legtöbb bevételt hozó sportfilm.
Az Apple TV átfogó Formula 1 közvetítést kínál majd. Az Apple TV előfizetők számára elérhető lesz az összes szabadedzés, időmérő, sprintfutam és nagydíj.
Amellett, hogy a Forma 1-et közvetítik az Apple TV-n, a top tech-sportágat az Apple valamennyi csatornáján promotálják majd.
Így az Apple News, az Apple Maps, az Apple Music és az Apple Fitness+ platformokon is fel fogják hívni a figyelmet a sportágra.
Az együtt töltött évek
Az F1 saját prémium tartalomajánlata, az F1 TV Premium továbbra is elérhető lesz az Egyesült Államokban. A tartalmak kizárólag Apple TV előfizetésen keresztül lesznek elérhetők – az előfizetők számára ingyenesen.
Eddy Cue, az Apple Services üzletágért felelős alelnöke szerint 2026 a Formula 1 számára egy átalakuló új korszakot jelent. Az új csapatoktól az új szabályokig és autókig a világ legjobb pilótáival.
Stefano Domenicali, a Formula 1 elnök-vezérigazgatója emlékeztetett rá, hogy a két szervezet az elmúlt három évet együtt töltötték az F1 The Movie létrehozásán.
A mozi már most hatalmas sikernek bizonyult világszerte.
F1 The Movie: siker siker hátán
Az F1 The Movie 2025. december 12-én, pénteken debütál globálisan az Apple TV streaming szolgáltatásán.
A széles körű nyári mozibemutatója óta az F1 The Movie rekordokat döntött, az első helyen debütált, és a globális jegypénztáraknál átlépte a 629 millió dollárt.
Amellett, hogy a legnagyobb bevételt hozó sportfilm, a film az elmúlt öt év legnagyobb nyitása az élőszereplős filmek között az USA-ban, Brad Pitt eddigi legnagyobb bevételt hozó filmje.
A rajongók több mint fele nő
Az F1 az egyik leggyorsabban növekvő sportág a világon, az Egyesült Államokban 2024-ben 52 millióra nőtt a rajongótábora.
A Motorsport Networkkel közösen készített 2025-ös globális F1 rajongói felmérés szerint az új amerikai F1-rajongók 47 százaléka 18–24 éves korosztályba tartozik. Ráadásul több mint felük nő.
A 2019-es indulás óta az Apple TV kibővítette katalógusát, amely több száz exkluzív Apple Originalt tartalmaz – írja az Apple közleménye.
(Kép: formula1.com)