Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
post

Hétvégi munkavégzés – hogyan menedzseld hatékonyan az időd?

MEGOSZTÁS

A hétvégi munkát és a napi feladatokat nehéz egyensúlyban tartani, de a megfelelő tervezés és időmenedzsment sokat segíthet. A siker kulcsa ugyanis  a precíz tervezés.

Az időmenedzsmentet segítő alkalmazások, például a Todoist vagy a Trello, használatával könnyebben rendszerezhetők a feladatok és határidőik. Érdemes egy prioritási listát készíteni a feladatok sürgőssége és fontossága szerint az Eisenhower mátrix alapján.

A Francesco Cirillo által kifejlesztett Pomodoro technika képes jelentősen növelni a hatékonyságot. Ennek lényege a rövid szünetekkel elkülönített 25 perces blokkokban végzett munka. A Forest alkalmazás segít a módszer elsajátításában, és közben arra motiválja az ember, hogy munka közben ne használja az okostelefonját.

A feladatok delegálása képes jelentősen csökkenteni az ütemterv leterheltségét. Érdemes igénybe venni különböző szolgáltatásokat, például a kisebb házkörüli javításokhoz, vagy a takarításhoz. A feladatok delegálása lehetővé teszi, hogy a prioritásaidra fókuszáljunk.

Nem szabad alábecsülni a pihenés és a regeneráció erejét. A Calm alkalmazás irányított meditációkat és relaxációs technikákat kínál, hogy segítsen csökkenteni a stresszt és javítani az alvás minőségén. A rendszeres testmozgás szintén fontos.

A technológia használatával automatizálhatóvá válnak a rutinszerű feladatok. Az IFTTT (If This Then That) alkalmazás segítségével automatizált műveleteket hozhatunk létre, mint például a naptárak szinkronizálása vagy a fontos e-mailek automatikus mentése.

A siker kulcsa a leginkább megfelelő rendszer megtalálása.

 

(Forrás: NoFluffJobs | Kép: Unsplash/Luca Bravo)

IT EXPERTS-TECH LEADERS 2024 FELHŐ A JAVÁBÓL KONFERENCIA

ICT Global News

VIDEOGALÉRIA
FOTÓGALÉRIA

Legnépszerűbb cikkek

ICT Global News

Iratkozz fel a hírlevelünkre, hogy ne maradj le az IT legfontosabb híreiről!